Hava Durumu

Aştikoop’tan Başkan Yavaş’a Destek Teşekkürü

Haber Giriş Tarihi: 03.01.2021 00:00
Haber Güncellenme Tarihi: 03.01.2021 00:00
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.haberulasim.com/
Aştikoop’tan Başkan Yavaş’a Destek Teşekkürü

COVID19 sebebi ile işlerimizin aksaması, karantina nedeniyle 3 ay işlerimizin kapanmasından dolayı işletmeci ve esnaf olarak büyük sıkıntılar yaşadık.

Kiralarımızı ödeyemez noktaya geldik. Konuyla ilgili olarak Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanımız sayın Mansur Yavaş’tan destek talebinde bulunduk.

Yaptığımız görüşmeler olumlu netice verdi ve sayın Başkan 3 ay kiraların alınmaması talimatı verdi. Ayrıca üç ay kira ödenmeyecek. Bunun yanı sıra Başkanımız sayın Mansur Yavaş’ın AŞTİ işletmecileri ve esnaflarına bu zor günlerde büyük jesti daha olmuştur.

 2020 yılına ait belediyeye borcu olan işletmeci ve esnaflarımızın geriye dönük borçlarını 2021 yılı ilk üç ayında taksit şeklinde öder ise }geriye dönük faizlerin alınmayacağını, geriye dönük kiraların yüzde 50 indirimle 3 taksit şeklinde alınacağını beyan etmişlerdir.

Bu arada kiralarını ödeyen işletmeci ve esnaflarımızın haklarını koruyarak, ödeyen ile ödemeyenler arasındaki dengeyi koruyacakları sözünü vermişlerdir.

İşte Destekler;

Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanımız sayın Mansur Yavaş, işletmeci esnafımızın pandemi döneminde yaşanan krizden ve olumsuzluklardan dolayı;

1- 2020 yılındaki kira faizlerinin silineceğini, 2020 yılında ödenen kiralardan yüzde 50 indirim yapılarak 2021 yılı kiralarına sayılacaktır.

2- 2021 yılı kira artışı yapılmayacağı gibi 2021 yılında da ortak gider katılım payında da yüzde 30 indirim yapılacağını beyan etmişlerdir.

3- 2021 yılı ilk 6 ay kiralar da yüzde 50 indirim yapılacağını ve pandemi devam ederse ileriye dönük tekrar yüzde 50 indirimin devam edeceğini belirtmişlerdir.

4- 2021 yılı işletmeci ve esnaflarımızın ödedikleri ortak giderlerde de yüzde 30 indirim yapılacağını ve pandemi devam ederse bu indirimin devam edeceği bilgisini vermişlerdir.

AŞTİ yönetimine de teşekkür

Görüşmeler neticesinde tüm işletmeci ve esnaflarımızın adına sorunları tek tek çözülerek esnafımıza bir nebze nefes alma ve ayakta durması için kolaylıklar sağlanmıştır.

Esnafımızın sorunlarını çözdükleri için Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanımız sayın Mansur Yavaş’a sonsuz teşekkürlerimizi sunarız. Minnettarız.

Ayrıca bu süreçte emeği geçen AŞTİ İşletme Yönetim Kurulu Başkanımız Mustafa Koç, AŞTİ İşletme Müdürü Metin Alkaya’ya ayrı ayrı teşekkürlerimizi sunarız.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.