Yapılan toplantıda, ülkemizde ve dünya genelinde yaşanan ekonomik sıkıntıların aşılması için, Sektörün daha kaliteli, daha güvenceli olması için sektör temsilcilerimiz, TOFED ile yapılan toplantıda, yolcu servislerinin kaldırılmasına dair karar alındı.
Daha kaliteli, daha uygun ve daha konforlu bir servis hizmeti ile alakalı taşıma modları aktarıldı. Yapılan araştırmalarda, otobüse gelen mevcut yolcunun %85’i toplu taşıma kullanarak hareket etmekte. %15’lik kitle adına hizmet veren, İstanbul genelinde hâlihazırda 400 servis aracı mevcut. Ekonomik olarak sektörün sıkıntılı olduğu bu süreç içerisinde firmaların nefes alması adına, bu durum sektör adına avantaja çevrilmelidir. Böylelikle, karşılıklı fayda ile İstanbul trafiğinde de rahatlama olacaktır. Belediye’nin duruma giriş yapmasıyla, daha kaliteli, daha ucuz bir şekilde servis hizmeti sağlanması hedeflenmekte.
İnsana yatırım birinci hedef olmalı
Otobüs sektörünün yapması gereken şey, insana yatırımdır. İnsana öneme ağırlık verilmelidir. Sektörümüz için en kıymetli kişi, yatırımların üzerine emanet ettiğimiz kaptanlarımızdır. kaptanlarımızın refah seviyelerini artırmak adına, daha konforlu yerlerde konaklatmalı ve maaşları yükseltilmelidir. Daha kaliteli kaptanlar kazanılması için ‘Hantal maliyetlerden’ sıyrılması lazım sektör paydaşlarının. Sektörün üzerindeki hantallık bu süreçte atılmalıdır. Havayolu, denizyolu, demiryolu nasıl kendi işini yapıyor ise, şehirlerarası otobüs sektörüde bunu yapmalıdır. Sektörümüzde bu şekilde daha enerjik hizmet sağlayacaktır. Sektörümüz gözünü açmalıdır. Kaderciliği bir kenara bırakmalıyız. Gün birlik, beraberlik günü.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Şehirlerarası Otobüs Firmaları Servisleri Kaldırıyor!
Yapılan toplantıda, ülkemizde ve dünya genelinde yaşanan ekonomik sıkıntıların aşılması için, Sektörün daha kaliteli, daha güvenceli olması için sektör temsilcilerimiz, TOFED ile yapılan toplantıda, yolcu servislerinin kaldırılmasına dair karar alındı.
Daha kaliteli, daha uygun ve daha konforlu bir servis hizmeti ile alakalı taşıma modları aktarıldı. Yapılan araştırmalarda, otobüse gelen mevcut yolcunun %85’i toplu taşıma kullanarak hareket etmekte. %15’lik kitle adına hizmet veren, İstanbul genelinde hâlihazırda 400 servis aracı mevcut. Ekonomik olarak sektörün sıkıntılı olduğu bu süreç içerisinde firmaların nefes alması adına, bu durum sektör adına avantaja çevrilmelidir. Böylelikle, karşılıklı fayda ile İstanbul trafiğinde de rahatlama olacaktır. Belediye’nin duruma giriş yapmasıyla, daha kaliteli, daha ucuz bir şekilde servis hizmeti sağlanması hedeflenmekte.
İnsana yatırım birinci hedef olmalı
Otobüs sektörünün yapması gereken şey, insana yatırımdır. İnsana öneme ağırlık verilmelidir. Sektörümüz için en kıymetli kişi, yatırımların üzerine emanet ettiğimiz kaptanlarımızdır. kaptanlarımızın refah seviyelerini artırmak adına, daha konforlu yerlerde konaklatmalı ve maaşları yükseltilmelidir. Daha kaliteli kaptanlar kazanılması için ‘Hantal maliyetlerden’ sıyrılması lazım sektör paydaşlarının. Sektörün üzerindeki hantallık bu süreçte atılmalıdır. Havayolu, denizyolu, demiryolu nasıl kendi işini yapıyor ise, şehirlerarası otobüs sektörüde bunu yapmalıdır. Sektörümüzde bu şekilde daha enerjik hizmet sağlayacaktır. Sektörümüz gözünü açmalıdır. Kaderciliği bir kenara bırakmalıyız. Gün birlik, beraberlik günü.
En Çok Okunan Haberler