İki otobüslük bu yatırımla ilgili Haber Ulaşım’a konuşan Harun Dinç, şunları söyledi:
Kısaca yılı değerlendirmek gerekirse; pandemiden bütün firmalar ağır darbeler aldı. Almayan bir firmaya rastlamadım.İnşallah 2021 yılı içerisinde bu ağır sürecin sonlanacağına inanıyoruz. Umarız 2021, biz otobüsçünün yılı olur. Pandemi süreci bitmezse, batan, bölünen firmalar olacaktır.Bizler, 2020 yılında hiçbir destek almadan kendi özkaynaklarımız üzerinden giderlerimizi, ödemelerimizi gerçekleştirdik. Herhangi bir yardım eli uzatılmadı.Her zamanki gibi otobüsçü unutuldu. Yani yine kendi kaderimizle baş başa bırakıldık.Destek noktasına gelirsek; kredi ötelendirmeleri bize yardım eli olarak değerlendirilemez.Öte taraftan pandemi bitse bile işlerin hemen açılacağını kimse beklemesin.Demem o ki uzun bir süre daha sıkıntılarla yaşayacağız.Biz firma olarak, pandemiye rağmen planlarmız doğrultusunda 2 adet Mercedes-Benz Tourismo Relax’ı filomuza dahil ettik.Bu araçlarla birlikte, araç parkımızdaki otobüslerin sayısını 33 adede çıkardık. Biz otobüsçüyüz; evet kazanç önemli tabii; ama biz halkımıza hizmet etmeyi seviyoruz.Onların rahat yolculuklar, güzel anıları biriktirmesi adına yatırımlarımızı hız kesmeden devam ettireceğiz.
Bize bu son otobüs yatırımızda desteğini esirgemeyen Mercedes-Benz Türk ve Koluman ailesine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Son olarak herkesin yeniyılını kutluyor, 2021’in sağlık, başarı ve bol kazanç getirmesini diliyoruz.
Bu yatırımda Mercedes-Bez markasını ve bayi olarak kendilerini tercih ettikleri için Öz Gülaras yetkililerine teşekkür eden Koluman İstanbul Otobüs Satış Müdürü Şafak Şimşek de, tüm olumsuzluklara rağmen iyi bir yıl geçirdiklerini belirterek, araçların hayırlı uğurlu olmasını ve bol kazanç getirmesini diledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Öz Gülaras’tan 2’lik Tourismo Yatırımı
İki otobüslük bu yatırımla ilgili Haber Ulaşım’a konuşan Harun Dinç, şunları söyledi:
Kısaca yılı değerlendirmek gerekirse; pandemiden bütün firmalar ağır darbeler aldı. Almayan bir firmaya rastlamadım.İnşallah 2021 yılı içerisinde bu ağır sürecin sonlanacağına inanıyoruz. Umarız 2021, biz otobüsçünün yılı olur. Pandemi süreci bitmezse, batan, bölünen firmalar olacaktır.Bizler, 2020 yılında hiçbir destek almadan kendi özkaynaklarımız üzerinden giderlerimizi, ödemelerimizi gerçekleştirdik. Herhangi bir yardım eli uzatılmadı.Her zamanki gibi otobüsçü unutuldu. Yani yine kendi kaderimizle baş başa bırakıldık.Destek noktasına gelirsek; kredi ötelendirmeleri bize yardım eli olarak değerlendirilemez.Öte taraftan pandemi bitse bile işlerin hemen açılacağını kimse beklemesin.Demem o ki uzun bir süre daha sıkıntılarla yaşayacağız.Biz firma olarak, pandemiye rağmen planlarmız doğrultusunda 2 adet Mercedes-Benz Tourismo Relax’ı filomuza dahil ettik.Bu araçlarla birlikte, araç parkımızdaki otobüslerin sayısını 33 adede çıkardık. Biz otobüsçüyüz; evet kazanç önemli tabii; ama biz halkımıza hizmet etmeyi seviyoruz.Onların rahat yolculuklar, güzel anıları biriktirmesi adına yatırımlarımızı hız kesmeden devam ettireceğiz.
Bize bu son otobüs yatırımızda desteğini esirgemeyen Mercedes-Benz Türk ve Koluman ailesine sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Son olarak herkesin yeniyılını kutluyor, 2021’in sağlık, başarı ve bol kazanç getirmesini diliyoruz.
Bu yatırımda Mercedes-Bez markasını ve bayi olarak kendilerini tercih ettikleri için Öz Gülaras yetkililerine teşekkür eden Koluman İstanbul Otobüs Satış Müdürü Şafak Şimşek de, tüm olumsuzluklara rağmen iyi bir yıl geçirdiklerini belirterek, araçların hayırlı uğurlu olmasını ve bol kazanç getirmesini diledi.


En Çok Okunan Haberler