Haziran ayındaki bilet fiyatlarına gelen sezon zammı ne yazık ki yüzleri çok fazla güldürememişti sebebi de ülkemizdeki döviz kurunun yükselmiş olması akabinde uluslar arası piyasalarda petrol fiyatlarının yükselmesi sektörün en büyük gider kalemi olan akaryakıtın ülke tarihindeki zirve rakamlarını görmesiyle otobüs işletmecilerine eyvah dedirtmişti, bu sezonu da akaryakıta verirsek diye düşünen otobüs işletmecileri, temmuz ayının ilk üç-beş gününde nasıl olacak bu işler diye düşünmesine sebep oldu. Fakat akaryakıt fiyatlarının %20 oranında düşmesi sonucu ve bayramın da işleri tetiklemesiyle Temmuz ayında güzel bir hareketlilik yaşandı, yüzler gülmeye başladı ve otobüs işletmecilerine pandemide kaybedilmiş olan özgüven geri gelmeye başladı diyebiliriz.
Yalnız temmuz ayındaki bolluk ve bereketin devam edip etmeyeceği otobüs işletmecileri tarafından sorgulanmakta, çünkü temmuz ayının son üç-beş gününde işler düşer gibi olmaya başladı ve sezonun içindeyken durumlar böyle ise sezon sonrası bu işler nasıl olacak diye sorgulanmaya başladı.
Kısacası Otobüs işletmecileri için temmuz ayı hareketli ve bereketli geçti, fakat sorunlar halının altına süpürülmemeli, bugünler bu sorunların çözümü için en iyi zamanlar, çünkü Eylül ortasından itibaren okullar açılacak ve işler düşmeye başlayacak, bugünden KARA KIŞ için tüm otobüs işletmecilerinin bir araya gelmesi gerekiyor, çünkü bu yıl KIŞ her zamankinden erken gelecekmiş gibi görünüyor.
Yorum Ekle
Yorumlar (0)
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Sönmez İkde
Sönmez İkde: Aydınlık Yaz’dan Kara Kış’a
Haziran ayındaki bilet fiyatlarına gelen sezon zammı ne yazık ki yüzleri çok fazla güldürememişti sebebi de ülkemizdeki döviz kurunun yükselmiş olması akabinde uluslar arası piyasalarda petrol fiyatlarının yükselmesi sektörün en büyük gider kalemi olan akaryakıtın ülke tarihindeki zirve rakamlarını görmesiyle otobüs işletmecilerine eyvah dedirtmişti, bu sezonu da akaryakıta verirsek diye düşünen otobüs işletmecileri, temmuz ayının ilk üç-beş gününde nasıl olacak bu işler diye düşünmesine sebep oldu. Fakat akaryakıt fiyatlarının %20 oranında düşmesi sonucu ve bayramın da işleri tetiklemesiyle Temmuz ayında güzel bir hareketlilik yaşandı, yüzler gülmeye başladı ve otobüs işletmecilerine pandemide kaybedilmiş olan özgüven geri gelmeye başladı diyebiliriz.
Yalnız temmuz ayındaki bolluk ve bereketin devam edip etmeyeceği otobüs işletmecileri tarafından sorgulanmakta, çünkü temmuz ayının son üç-beş gününde işler düşer gibi olmaya başladı ve sezonun içindeyken durumlar böyle ise sezon sonrası bu işler nasıl olacak diye sorgulanmaya başladı.
Kısacası Otobüs işletmecileri için temmuz ayı hareketli ve bereketli geçti, fakat sorunlar halının altına süpürülmemeli, bugünler bu sorunların çözümü için en iyi zamanlar, çünkü Eylül ortasından itibaren okullar açılacak ve işler düşmeye başlayacak, bugünden KARA KIŞ için tüm otobüs işletmecilerinin bir araya gelmesi gerekiyor, çünkü bu yıl KIŞ her zamankinden erken gelecekmiş gibi görünüyor.