Hava Durumu

Otobüsçü Ve Otogar Esnafına Haksızlık Yapılıyor

Haber Giriş Tarihi: 27.01.2021 00:00
Haber Güncellenme Tarihi: 27.01.2021 00:00
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.haberulasim.com/
Otobüsçü Ve Otogar Esnafına Haksızlık Yapılıyor

Elbette bu zor günleri hep birlikte atlatacağız. Umudumuz bu yaz sezonuna kadar normalleşme sürecine geçişinin sağlanması ve insanların iş ve tatil seyahatlerine kaldıkları yerden devam etmeleridir.

Biz AŞTİ esnafı olarak bu süreçte çok yara aldık ve almaya da devam ediyoruz. Şehirlerarası yollarda ve havalimanlarında yeme içme yerleri normal işlerine devam ederken, otogarlarda esnaf kepenk kapatmak zorunda kalmıştır; bunu anlamak mümkün değil maalesef.

Yolcu otogarda yemek yiyip seyahatine çıkamıyor ama aynı yolcu birkaç saat sonra dinlenme tesisine vardığında gayet normal bir şekilde oturup yemeğini yiyebiliyor. Biz bu yanlış uygulamanın kurbanı olmak ve bu yanlış uygulamalar yüzünden yıllarını ve birikimini buna yatırmış esnaflarımızın göz göre göre iflas ettirilmesini istemiyoruz. Arkadaşlarımız gözümüzün önünde dükkanı kapalı oturmak zorunda kalıyor bu çok acımasız ve adil olmayan bir uygulama. Yetkililerden acil olarak bu konuya el atmalarını istiyoruz.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.